ceturtdiena, 2016. gada 14. jūlijs

Lietas, kuras nepieļaut biroja apģērbā vasarā

Mēs visi strādājam ļoti dažādos darba apstākļos, un katram darbam ir sava specifika citiem no mums ir formas, ko nēsājam daba vietā, jo tādējādi mūs var labāk pamanīt un tās ir piemērotas specifisku darba uzdevumu veikšanai, citur mēs paši izvēlamies un izvērtējam, ko vilkt. Tas, ko mums vajadzētu vai tieši otrādi nevajadzētu vilkt, ir tieši atkarīgs no mūsu vadības, un nozares vai vides kādā darbojamies. Atsevišķās nozarēs ir iegājušies standarti, ka vajadzētu izskatīties konkrētās profesijas pārstāvjiem, piemēram, advokātiem kā piemērotākais darba apģērbs tiek izvēlēts uzvalks, kas ir nepieciešams, lai radītu labu iespaidu par sevi un varētu sevi reprezentēt no labākās puses. Taču, dzīvojot klimata joslā, kur mums ir arī karstas vasaras, gribas justies ērti un brīvi, tādējādi maksimāli samazinot traucējošos drēbju slāņus. Tad būtu jāapzinās, kas ir tās lietas, no kurām, iespējams, vajadzētu izvairīties. Tālāk uzskaitītās lietas attiecās vairāk uz konservatīvu biznesa vidi, bet viss ir tiešam relatīvi un var mainīties no konkrētās iestādes politikas un vadības domu gājiena.
Šorti

Lai arī cik kārdinoši tas nebūtu, šorti būtu viena no lietam, no kuram vajadzētu izvairīties biznesa vidē, tas vairāk ir brīvā laika un atpūtas apģērbs, līdz ar to var atstāt nepareizu iespaidu par jūsu uzņēmumu.

Sandales un pludmales čības

Šī arī ir noteikti viena no lietām, no kuras vajadzētu izvairīties pat karstākajās vasaras dienās uzņēmuma labā tēla un profesionalitātes dēļ.

Pārāk atkailinošs un caurspīdīgs apģērbs

Pavisam noteikti, vajadzētu izvairīties no vulgāra, atkailinoša vai caurspīdīga apģērba, tas izraisa nevajadzīgu spriedzi gan ar klientiem, gan kolēģiem, atstāj neprofesionālu iespaidu un traucē darbam. Šāds apģērbs, ja tas atbilst jūsu gaumei, būtu jāatstāj no darba brīvajam laikam.

Aksesuāri

Vajadzētu arī atteikties no dažādu aksesuāru, kā saulesbrilles un cepuru nēsāšanas, it īpaši telpās, tas noteikti neatbilst biznesa ētikas standartiem un atstāj vieglprātīgu, iedomīgu un nenopietnu iespaidu par jūsu uzņēmumu un darbiniekiem.